Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

dinsdag 15 juni 2010

We hebben een winnaar! - We've got a winner!

Ja ja, we hebben een winnaar van mijn blog candy! Het is AISLING geworden. Wil je svp je volledige adresgegevens doorgeven? Mijn e-mailadres is: irascreacorner@xs4all.nl 
Veel plezier alvast met je gewonnen spulletjes!! Onderstaande 'award' is ook voor jou, deze mag je op je blog plaatsen als je wilt met een backlink naar mijn blog.
Yes, we have a winner of my blog candy. It is AISLING. Please send your full address details to irascreacorner@xs4all.nl Enjoy your goodies! This 'award' is yours too, you can put it on your blog if you like with a backlink to my blog.

3 opmerkingen:

  1. congrats to the winner! wow, lucky one! you're so sweet, ira! have a wonderful day! *hugs* steph :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! There is a winner! Lucky you! Have fun with your price. Congratulations!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats to the winner and to you too Ira!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10