Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

vrijdag 11 juni 2010

Cadeautje - Present

Kijk eens wat ik van mijn lieve blogvriendin Ineke heb gekregen? Ze is net terug uit Venetië en heeft daar o.a. dit prachtige gemarmerde papier gekocht waar ze mij ook wat van heeft opgestuurd. Nogmaals heel hartelijk dank Ineke! Ik ben er superblij mee! Ik heb meteen een vraagje aan Aisling, ik heb geprobeerd om jouw e-mailadres te achterhalen, maar zonder succes. Wil je mij svp contacten?
Look what my dear blog friend Ineke gave me? She just got back from Venice (Italy) and a.o. bought these beautifully marbled papers. She was so extremely generous in sending me some of them. Thanks again Ineke, I'm really very very happy with them! 

5 opmerkingen:

  1. wow, those are some cool papers! very pretty! so sweet of ineke! can't wait to see what you make with them, ira! have a wonderful friday, my friend! *hugs* steph :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ira! Prachtig papier heb je gekregen! Wou je mij contacteren? Mijn e-mailadres is artyventure at yahoo dot com. Maar je zal wel snel moeten zijn, want ik vertrek binnen enkele uurtjes op vakantie en ik zal een week geen toegang hebben tot internet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi papier heb je gekregen.
    Ik ben benieuwd welke mooie dingen je daar mee gaat maken.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your papers Ira! I'm sure you'll come up with something stunning to make with them. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Salut Ira, le moral sera bientôt meilleur, pour l'instant, on a vraiment honte d'être français avec ce qui s'est passé avec les Bleus, mais déjà ils ne méritaient même pas d'y aller, tout ça est vraiment moche, je reviendrai visiter plus longuement ton blog bientôt, pas trop le temps en ce moment, bonne soirée, gros bisous :)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10