Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

maandag 4 januari 2010

Cadeautjes van The Craftbugs Blog - Gifts from the Craftbugs Blog!

Enige tijd geleden heb ik toch candy gewonnen van The Craftbugs Blog? Lisa Olson is zo lief geweest om mij een heel pakket fantastische stempels en kaarten toe te sturen! Ze had ook nog een schattig kerstkaartje in het pakketje verstopt. Wat een enorme verrassing en een geweldige manier om het nieuwe jaar te beginnen! M'n fantasie slaat al op hol; ik kan hier zulke leuke dingen mee doen! Lisa, nogmaals heel hartelijk bedankt meid!
Do you remember that some time ago I won candy of The Craftbugs Blog? Lisa Olsen is such a dear, she sent me loads of fantastic stamps and cards! She even put in a sweet little Christmas card. What an enormous surprise and such a wonderful way of starting this new year! My fantasy is running away with me already; I will put them to good use! Lisa, thanks a bunch again girl!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10