Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

dinsdag 29 december 2009

Kerstgeschenkjes - Christmas giveaways


De kerstdagen zijn jammer genoeg weer voorbij, maar hebben ze in het fijne gezelschap van familie en vrienden doorgebracht. Ik vind het altijd erg leuk om na het geven van een etentje onze gasten te verrassen met een zelfgemaakt kleinigheidje; ik heb dit keer luciferdoosjes gepimpt en daarvoor heb ik diverse scrappapiertjes gebruikt. 


Unfortunately Christmas is over, but we were lucky enough to find ourselves among family and friends. I love to surprise our guests with small giveaways after dinner is over; this time I altered some matchboxes and used small scraps of Christmas paper.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10