Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

zaterdag 21 november 2009

Kerstornament - Christmas ornament

Ik heb de hele week in de lappenmand gelegen met een zware keelontsteking, is nog lang niet over maar vandaag begon de zin om iets te maken gelukkig weer terug te komen! Ik was m'n stem enige dagen kwijt, was wel lekker rustig voor mijn man, hi hi hi! Het enige voordeel van gedwongen rust nemen is dat je kunt nadenken over wat je gaat maken, nou, dit is het geworden dus!

I came down with laryngitis this week, I even lost my voice for a couple of days (so my husband had some rest as well :-) It's not over yet, but at least the desire to create something has slightly returned! The only advantage of being under the weather is that you can think about what you want to make, well, this is it I guess!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10