Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

vrijdag 9 oktober 2009

Verjaardag - Birthday

Gisteren was de dochter van een vriendin van mij jarig; ze is 7 geworden. Ze is helemaal gek van heksen en spoken, dus kon ik niet anders dan voor haar een felicitatie maken in de vorm van een heksenhoed. Helaas is alleen de heks voordat ze de hoed kon opzetten onder de hoed gevallen!








Yesterday the daughter of one of my friends celebrated her 7th birthday. She adores witches and ghosts, so of course I had to make her a witch hat. Unfortunately was unable to put on her hat, she's lying flat underneath it!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10